hamburger icon
close menu icon

30 nowych hoteli Courtyard by Marriott w Europie do 2020 r.

Udostępnij/Share: facebook icon twitter icon linkedin icon instagram icon

Courtyard by Marriott – marka korporacji Marriott International – zapowiedziała, że w ciągu najbliższych dwóch lat powiększy swoje europejskie portfolio składające się z 63 hoteli o prawie 50 procent. Planuje bowiem otworzyć na tym kontynencie 30 nowych hoteli.

image

Oprócz umocnienia swojej pozycji na uznanych rynkach Niemiec, Francji i Wielkiej Brytanii, Courtyard kontynuuje swoje pierwsze podejście do rynku z oczekiwanymi debiutami w siedmiu nowych lokalizacjach, w tym w Armenii, Finlandii czy Islandii.

To ogłoszenie o wzroście jest wspierane przez dwie nowe flagowe nieruchomości w dynamicznych lokalizacjach w Paryżu i Hamburgu. Courtyard Paris Gare de Lyon otwarty w październiku, a Courtyard Hamburg City ma zostać otwarty wiosną 2019 roku. Pierwszy z nich znajdzie się w 19-piętrowej wieży w centrum miasta, blisko stacji Gare de Lyon. Zaoferuje podróżnym 249 pokoje. Natomiast drugi to 276-pokojowy obiekt w samym sercu Hamburga.

Poza tymi dwoma hotelami Courtyard Marriott będzie kontynuować swój rozwój w Europie w ciągu najbliższych dwóch lat. Na rynku brytyjskim znajduje się już siedem hoteli Courtyard, a liczba ta powiększy się o kolejnych pięć hoteli w kluczowych miastach, takich jak Londyn, Glasgow i Oxford. W Francji po otwarciu Paris Gare de Lyon, ślad we Francji ma wzrosnąć do 10 hoteli z ośmioma w Paryżu. Zbliżające się otwarcie Courtyard Munich Garching utoruje drogę kolejnym trzem obiektom, które mają zostać otwarte w Hamburgu, Monachium i Darmstadt. W efekcie w Niemczech będzie już 18 hoteli.

Ponadto marka zadebiutuje na wielu nowych rynkach, jak Rumunia (Cluj-Napoca, Bukareszt Floreasca), Armenia (Erywań), Chorwacja (Split), Finlandia (Tampere), Islandia (Keflavik), Gruzja (Batumi) i Macedonia (Skopje). W Polsce ma pojawić się Courtyard w Szczecinie.

 

 

John License, wiceprezes Premium and Select Brands na Marriott International w Europie, powiedział: "Nasi goście są pełni pasji, ciężkiej pracy i sukcesu. W związku z tym firma Courtyard by Marriott dostosowała swoją strategię rozwoju, aby oferować więcej opcji w nowych i wygodnych centrach biznesowych, łącząc innowacyjną technologię ze stylem i wygodą, aby sprostać wymaganiom nowej generacji globalnych biznesmenów."

Przyspieszony wzrost marki jest w dużej mierze napędzany przez partnerów franczyzowych, którzy uznają Courtyard jako niezawodny i sprawdzony produkt, który oferuje szybkie wejście na rynek, dostęp do światowej klasy globalnych platform sprzedaży oraz wsparcie wiodących w branży programów lojalnościowych Marriott International.

Na początku 2018 roku Courtyard ogłosił również wieloletnią współpracę z FC Bayern i został oficjalnym partnerem hotelowym najpopularniejszego i odnoszącego największe sukcesy niemieckiego klubu piłkarskiego. Partnerstwo daje teraz 120 milionom członków programów lojalnościowych Marriott - Marriott Rewards, The Ritz-Carlton Rewards i Starwood Preferred Guest (SPG) - dostęp do jedynych w swoim życiu doświadczeń piłkarskich za pośrednictwem programów Marriott Rewards Moments i SPG Moments. Doświadczenia obejmują dostęp do specjalnie zaprojektowanego pudełka Executive, oferującego fantastyczne widoki na boisko w słynnej na całym świecie Allianz Arena.

REKLAMA
ads
REKLAMA
ads
HotelExplorer.pl korzysta z plików cookie do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu personalizowania treści i reklam oraz
analizowania ruchu na stronach i w Internecie - zgodnie z Polityką prywatności.
Korzystając ze strony zgadzasz się na używanie cookie, zgodnie z ustawieniami przeglądarki.
Polityka prywatności
Zgoda