hamburger icon
close menu icon

Anglojęzyczne książki dla hotelarzy. WYPRZEDAŻ!

Udostępnij/Share: facebook icon twitter icon linkedin icon instagram icon

Serwis Hotelexplorer.pl likwiduje swoją biblioteczkę z ciekawymi anglojęzycznymi książkami dla hotelarzy. Może znajdziecie wśród nich takie, które Was zainteresują, szczególnie w obszarze marketingu i sprzedaży, zarządzania oraz działalności operacyjnej. Ceny naprawdę symboliczne.

image

Oferowane poniżej książki to pojedyncze egzemplarze - zatem kto pierwszy ten lepszy. Przy każdej pozycji znajduje się opis stanu książki. Dla chętnych wystawiamy faktury VAT.

Do ceny książki należy doliczyć koszt dostawy: 15 zł paczkomat lub 17 zł kurier Inpost. Jest on stały niezależnie od liczby zakupionych książek. Przy wyborze paczkomatu proszę o podanie jego lokalizacji.

Zamówienia można składać na email: kontakt@hotelexplorer.pl

W zamówieniu prosimy o podanie:
- imię i nazwisko
- adresu dostawy / lokalizacja paczkomatu
- telefon komórkowy
- adres email
- jeżeli faktura VAT na firmę dane do faktury


Realizacja zamówienia odbywa się po wpłynięciu należności na konto:

WOLIŃSKI & HOTEL
nr konta 94 1020 1752 0000 0202 0065 9615


SPIS SPRZEDAWANYCH KSIĄŻEK

  1. Robert Christie Mill,Managing the Lodging Operation, Prentice Hall 2006, s. 318, twarda okładka – 29,90 zł (STAN: JAK NOWA) - SPRZEDANA

    2. Rocco M. Angelo, Andrew N. Vladimir,Hospitality Today. An Introduction, 3 Edition, Educational Institute of American Hotel & Motel Association 1998, stron 627, miękka okładka (STAN: JAK NOWA) – 32 zł

    3. John R. Walker, Introduction to Hospitality, Prentice Hall 1996, stron 409, twarda okładka (STAN: JAK NOWA) 29,90 zł

    4. Margaret M. Kappa, Aleta Nitschke, Patricia B. Schappert, Managing Housekeeping Operations, Educational Institute of American Hotel & Motel Association 1990, stron 332, twarda okładka (STAN: UŻYWANA, ślady podkreśleń w środku) 35 zł

    5. Georgina Tucker, Madelin Schneider, The Professional Housekeeper, Second Edition, Van Nostrand Reinhold Company 1982, stron 451, twarda okładka (STAN: BARDZO DOBRY) 29 zł

    6. Milton T. Astroff, James R. Abbey, Convention Management and Service, 5th Edition, Educational Institute of American Hotel & Motel Association 1998, stron 664, miękka okładka (STAN: UŻYWANA, ślady zakreślacza w treści) – 32 zł

    7. Tom Powers, Marketing Hospitality, John Willey & Sons 1990, stron 434, twarda okładka (STAN: BARDZO DOBRY, niewielkie ślady użytkowania), 33 zł

    8. Robert D. Reid, Hospitality Marketing Management, Second Edition, Van Nostrand Reinhold 1989, stron 399, twarda okładka (STAN: BARDZO DOBRY, jedynie niewielkie przetarcia na rogach okładki) 35 zł

    9. Peter Renner, Basic Hotel Front Office Procedures, 3rd Edition, Van Nostrand Reinhold 1994, stron 216, okładka miękka (STAN: JAK NOWA) 25 zł

    10. Angie Michael, Best Impressions in Hospitality. Your Professional Image For Excellence, Impact Publications 1995, stron 204, miękka okładka (STAN: BARDZO DOBRY) 25 zł

    11. Margaret M. Kappa, Aleta Nitschke, Patricia B. Schappert, Housekeeping Management, Educational Institute of American Hotel & Motel Association 1995, stron 432, okładka miękka (STAN: UŻYWANA, zakreślenia i notatki w książce) 30 zł

    12. Michael L. Kasavana, Richard M. Brooks, Managing Front Office Operations, Educational Institute of American Hotel & Motel Association 1998, stron 478, okładka miękka (STAN: DOBRY, troche podkreśleń tekstu ołówkiem lub notatek w treści) 29,905 zł

    13. Robert Christie Mill, Restaurant Management. Customers, Operations and Employees, Prentice Hall 1998, stron 388, okładka twarda (STAN: BARDZO DOBRY, kilka zakreśleń w treści) 30 zł

    14. Anthony J. Strianese, Dining Room and Banquet Management 2nd Edition, Delmar Publishers 1997, stron 354, okładka miękka (STAN: JAK NOWA) 30 zł

    15. Gerald W. Lattin, The Lodging and Food Service Industry 4th Edition, Educational Institute of American Hotel & Motel Association 1998, stron 390 (STAN: JAK NOWA) – 30 zł

    16. Linsley T. Deveau, Patricia M. Deveau, Nestor de J. Portocarrero, Marcel Escoffier, Front Office Management and Operations, Prentice Hall 1996, stron 362, okładka twarda (STAN: BARDZO DOBRY, niewielkie zagięcia na rogach okładki) 35 zł SPRZEDANA

    17. James A. Bardi, Hotel Front Office Management, 2nd Edition, Van Nostrand Reinhold 1996, stron 469, okładka twarda (STAN: BARDZO DOBRY) 33 zł

    18. Vincent H. Eade, Human Resources Management in the Hospitality Industry 2nd Edition, Holcomb Hathaway Publishers, stron 314, okładka miękka (STAN: JAK NOWA) 29,90 zł - SPRZEDANA

    19. Andrew Schwarz, David C. Dorf, Contemporary Hotel Sales, Prentice Hall 1992, stron 275, okładka twarda (STAN: BARDZO DOBRY) 29 zł

    20. Philip Kotler, John Bowen, James Makens, Marketing for Hospitality and Tourism, Prentice Hall 1996, stron 704, okładka twarda (STAN: DOBRY zakreślenia w treści książki) 38 zł

    21. Philip Kotler, John Bowen, James Makens, Marketing for Hospitality and Tourism 2nd Edition, Prentice Hall 1999, stron 800, okładka twarda (STAN: DOBRY zakreślenia w treści książki) 45 zł

    22. Leonard H. Hoyle, David C. Dorf, Thomas J.A. Jones, Convention Management and Service, Educational Institute of American Hotel & Motel Association 1995, stron 365, okładka miękka (STAN: UŻYWANA, zakreślenia i notatki w treści) – 29 zł

    23. Peter Venison, 100 Tips for Hoteliers, iUniverse Inc 2005, stron 155, okładka miękka (STAN: JAK NOWA) 25 zł - SPRZEDANA

    24. Christopher Egerton-Thomas, How to Open and Run a Successful Restraurant, Willey & Sons 2006, stron 222, okładka miękka (STAN: JAK NOWA) 25 zł

    25. Alastair M. Morrison, Hospitality and Travel Marketing, 2nd Edition, Delmar Publishers 1996, stron 567, okładka twarda (STAN: UŻYWANA, zakreślenia w tekście) 20 zł

    26. Kye-Sung Chon, Raymond T. Sparrowe, Welcome to Hospitality. An Introduction, Delmar Publishers 1995, stron 467, okładka miękka (STAN: JAK NOWA) – 29 zł

    27. Paul Clarke, Lessons in Excellence from Charlie Trotter, Ten Speed Press 1999, stron 262, okładka twarda (STAN: JAK NOWA) – 15 zł  SPRZEDANA

    28. James R. Abbey, Hospitality Sales and Marketing 3rd Edition, Educational Institute of American Hotel & Motel Association 1998, stron 564, okładka miękka (STAN: NOWA) – 35 zł

    29. Disney Institute, Be Our Guest. Perfecting the Art of Customer Service, Disney 2001, stron 206, okładka miękka (STAN: NOWA) – 15 zł  SPRZEDANA

    30. Army S. Jorgensen, Restaurant Marketing and Advertising. For Just a Few Dollars A Day, Atlantic Publishing Group 2003, 140 stron, okładka miękka (STAN: JAK NOWA) 25 zł

    31. Raphael R. Kavanaugh, Jack D. Ninemeier, Hospitality Supervision 2nd Edition, Educational Institute of American Hotel & Motel Association, stron 316, okładka miękka (STAN: UŻYWANA, zakreślenia I notatki w treści) – 29 zł

    32. Christine Jaszay, Paul Dunk, Training Design for the Hospitality Industry, Thomson Delmar Learning 2003, stron 206, okładka miękka (STAN: JAK NOWA) – 29 zł

    33. James R. Abbey, Hospitality Sales and Advertising, 2nd Edition, Educational Institute of American Hotel & Motel Association 1996, stron 691, okładka miękka (STAN: UŻYWANA, DOBRY) – 30 zł

    34. Ronald A. Nykiel, Marketing in the Hospitality Industry, Van Nostrand Reinhold Company 1983, stron 240, okładka twarda (STAN: JAK NOWA, niewielkie zagięcia rogów okładki) – 25 zł

    35. Gary K. Vallen, Jerome J. Vallen, Check-In Check Out, 5th Edition, Times Mirror Higher Education Group 1996, stron 450, okładka twarda, (STAN: używana, zakreślenia i notatki w treści) – 25 zł

    36. Francis Buttle, Hotel and Food Service Marketing, Cassel 1993, stron 414, okładka miękka, (STAN: JAK NOWA) – 25 zł

    37. Martin G. Jagels, Michael M. Coltman, Hospitality Management Accounting, 8th Edition, John Wiley & Sons 2004, stron 612, okładka twarda (STAN: JAK NOWA) – 35 zł

    38. Michael M. Coltman, Hospitality Management Accounting, Van Nostrand Reinhold 1998, stron 602, okładka twarda, (STAN: JAK NOWA) – 30 zł

 

 

REKLAMA
ads
REKLAMA
ads
HotelExplorer.pl korzysta z plików cookie do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu personalizowania treści i reklam oraz
analizowania ruchu na stronach i w Internecie - zgodnie z Polityką prywatności.
Korzystając ze strony zgadzasz się na używanie cookie, zgodnie z ustawieniami przeglądarki.
Polityka prywatności
Zgoda