hamburger icon
close menu icon

Handwritten Collection – nowa soft marka Accora

Udostępnij/Share: facebook icon twitter icon linkedin icon instagram icon

Accor wprowadza Handwriten Collection, nowe globalne portfolio hoteli butikowych w segmencie średniej wielkości. Marka zadebiutuje z dwunastoma zaangażowanymi hotelami na całym świecie, które mają zostać otwarte w 2023 roku w Chinach, Australii, Francji i Estonii.

image

Zdjęcie: Square Lodge Hotel La Roche sur Yon, Handwritten Collection (Źródło: CNW Group/Accor)

Accor aktywnie poszukuje nowych nieruchomości, które staną się częścią portfela w popularnych destynacjach turystycznych na całym świecie. Handwritten Collection celuje w unikalne nieruchomości o odrębnej tożsamości, odzwierciedlających charakter lokalnych hotelarzy, którzy są ich właścicielami i operatorami.

Z ponad 110 obiektami i 11 500 pokoi w trakcie negocjacji, które mają stać się częścią Hanwritten Collection, w tym dwunastoma hotelami już zaangażowanymi, naszym celem jest posiadanie ponad 250 obiektów do 2030 roku” — powiedział Camil Yazbeck, globalny szef ds. rozwoju w Accor.


Zdjęcie: Le Saint Gervais Hotel & Spa, Handwritten Collection (Źródło: CNW Group/Accor)

Marka została zaprojektowana z myślą o niezależnych właścicielach hoteli, ze współczynnikiem konwersji na poziomie 80%. Standardy marki są elastyczne, a Accor promuje swoje platformy sprzedaży, dystrybucji i lojalnościowe. Większość nieruchomości, które dołączą do Handwritten Collection, będzie raczej projektami przebudowy niż nowymi budynkami, wymagającymi prostszej konwersji i bardziej zrównoważonego modelu wzrostu i rozwoju.

„Naszym celem, poza zapewnieniem prawdziwie autentycznych wrażeń dla gości, jest wspieranie rosnącej liczby niezależnych i butikowych właścicieli hoteli, którzy chcą zwiększyć swój globalny profil, połączyć się z większą liczbą odbiorców i zwiększyć przychody bez utraty swojej tożsamości” — powiedział Alex Schellenberger, dyrektor ds. marketingu marek premium, klasy średniej i ekonomicznej w Accor.

Accor poszerza swoje portfolio marek, wprowadzając na rynek Handwitten Collection i ma na celu powtórzenie sukcesu innych marek kolekcji, takich jak MGallery Hotel Collection w klasie premium oraz luksusowa Emblems Collection w średnim przedziale cenowym.


Zdjęcie: Oru Hub Hotel, Handwritten Collection (Źródło: CNW Group/Accor)

Hadwitten Collection zadebiute w hotelach: Hotel Shanghai Sheshan Oriental, Handwritten Collection, Szanghaj, Chiny (otwarcie 19.01.2023); Le Saint Gervais Hotel & Spa, Handwritten Collection, Saint Gervais, Francja (otwarcie 19.01.2023); Wonil Hotel Perth, Handwritten Collection, Perth, Australia; Hotel Morris, Handwritten Collection, Sydney, Australia; Le Splendid Hotel Lac d’Annecy, Handwritten Collection, Annecy, Francja; Hotel Les Capitouls Toulouse Centre, Handwritten Collection, Toulouse, Francja; Oru Hub Hotel, Handwritten Collection, Tallin, Estonia; Paris Montmartre Sacré Coeur, Handwritten Collection, Paris, Francja.

Konkurenci Accoru również w ostatnich latach poszerzali swoje kolekcje niezależnych hoteli softbrandowych. IHG wprowadziło Vignette Collection w 2021 r., Hyatt rozwija swoją markę JdV by Hyatt, Marriott ma Tribute Portfolio, Design Hotels, Luxury Collection i Autograph Collection, a Hilton ma Curio i Tapestry Collection.

Źródło: Accor

REKLAMA
ads
REKLAMA
ads
HotelExplorer.pl korzysta z plików cookie do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu personalizowania treści i reklam oraz
analizowania ruchu na stronach i w Internecie - zgodnie z Polityką prywatności.
Korzystając ze strony zgadzasz się na używanie cookie, zgodnie z ustawieniami przeglądarki.
Polityka prywatności
Zgoda