hamburger icon
close menu icon

Hilton najbardziej wartościową marką hotelową na świecie

Udostępnij/Share: facebook icon twitter icon linkedin icon instagram icon

Brand Finance w swoim raporcie Global 500 2022 uznał Hilton za najcenniejszą markę hotelową na świecie. Hilton był liderem zarówno w sektorze hotelarskim, jak i szeroko pojętym sektorze turystycznym z marką o szacunkowej wartości 12 mld dolarów. Jest to wycena wyższa niż przed pandemią COVID-19.

image

„Teraz, gdy warunki lockdownów złagodniały w większości krajów, sektor turystyczny odnotował wzrost liczby pobytów, a także częściowy powrót podróży służbowych” – powiedział David Haigh, prezes/dyrektor generalny Brand Finance. „Hilton dobrze przygotował się na ten moment, otwierając więcej niż jeden hotel dziennie w 2021 r. Po imponującym wzroście wartości marki o 58% w tym roku do 12 miliardów dolarów, marka jest teraz cenniejsza niż przed pandemią – to niesamowite osiągnięcie."

Drugie miejsce w branży hotelarskiej zajął Hyatt z wartością marki 5,9 mld dolarów, o 29% więcej niż ostatnią, także wyższą niż jej wycena przed pandemią.

Obie firmy były jedynymi markami z branży hotelarskiej, które pojawiły się w pierwszej pięćsetce rankingu.

Źródło: Hotel Business

REKLAMA
ads
REKLAMA
ads
HotelExplorer.pl korzysta z plików cookie do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu personalizowania treści i reklam oraz
analizowania ruchu na stronach i w Internecie - zgodnie z Polityką prywatności.
Korzystając ze strony zgadzasz się na używanie cookie, zgodnie z ustawieniami przeglądarki.
Polityka prywatności
Zgoda