hamburger icon
close menu icon

Hilton planuje europejski debiut luksusowej marki LXR

Udostępnij/Share: facebook icon twitter icon linkedin icon instagram icon

LXR Hotels & Resorts, marka luksusowych hoteli Hilton, wkrótce wejdzie do Europy. Pierwszą nieruchomością pod tym brandem w Wielkiej Brytanii i Europie będzie obecny Hotel Millennium London Mayfair. Odbędzie się to w ramach umowy między Hiltonem a Millennium & Copthorne Hotels.

image

Ze zmienioną nazwą na The Biltmore, hotel ma zostać otwarty na wiosnę po prawie rocznym i wielomilionowym remoncie. Obiekt zaprojektowany przez Goddarda Littlefair będzie miał 257 pokoi, wiele z widokiem na Grosvenor Square, a także 51 apartamentów, które przywołują historię nieruchomości jako prywatną rezydencję.
 
Pomieszczenia ogólnodostępne hotelu The Biltmore obejmują całoroczny taras, koktajl bar i salę fitness. W przypadku większych imprez obiekt będzie miał salę balową o powierzchni 500 mkw, która może pomieścić do 700 osób. W przypadku mniejszych spotkań udostępniane będą sale Waterloo i Manhattan dla 100 osób oraz Kendal Suite na 25 osób.


LXR jest jednocześnie nową i starą marką, uruchomioną przez Blackstone Group w 2005 r. aby repozycjonować 14 hoteli kategorii upscale w USA i na Karaibach, które firma wykupiła od Wyndham International.

Kiedy Blackstone przejął Hiltona w 2007 roku, wiele nieruchomości LXR zostało zmienionych pod markami Hilton, w tym El Conquistador Resort w Puerto Rico i Casa Marina Key West, które stały się ośrodkami Waldorf Astoria. Blackstone wprowadził Hiltona na giełdę w 2013 r. i sprzedał pozostałe udziały w firmie w 2018 r.

LXR powrócił jako miękka marka w ubiegłym roku, wraz z otwarciem pierwszego hotelu w Dubaju w Habtoor Palace, 234-pokojowym obiekcie na Sheikh Zayed Road.

Habtoor Palace, LXR Hotels & Resorts działa jako niezależna nieruchomość w ramach marki soft, ale zaledwie kilka miesięcy temu był to St. Regis Dubai. Marriott International przekazał swoją działalność grupie Al Habtoor w lipcu, a nowe oznakowanie pojawiło się kilka tygodni później.

Podczas gdy LXR jest wciąż stosunkowo miękką marką, jej wzrost poprzez konwersję jest gotowy, aby pomóc jej wejść na lukratywne rynki, konkurując z Luxury Collection Marriotta, który ma ponad 100 obiektów w swoim portfolio lub Hyatt's Unbound Collection, który ma 16 lokalizacji. (Podczas gdy Marriott oficjalnie klasyfikuje swoje Autograph Collection i Tribite Portfolio jako luksusowe hotele, STR umieszcza je raczej w kategorii upper-upscale).

W tym momencie Hilton nie ogłosił jeszcze żadnych przyszłych otwarć LXR poza Londynem.
 

REKLAMA
ads
REKLAMA
ads
HotelExplorer.pl korzysta z plików cookie do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu personalizowania treści i reklam oraz
analizowania ruchu na stronach i w Internecie - zgodnie z Polityką prywatności.
Korzystając ze strony zgadzasz się na używanie cookie, zgodnie z ustawieniami przeglądarki.
Polityka prywatności
Zgoda