hamburger icon
close menu icon

Hilton wprowadza markę Signia zorientowaną na spotkania

Udostępnij/Share: facebook icon twitter icon linkedin icon instagram icon

Cztery miesiące po uruchomieniu hostelowej marki Motto Hilton wprowadza kolejną markę – Signia Hilton. Ta siedemnasta marka Hiltona będzie skupiać się na spotkaniach i wydarzeniach z najwyższej półki oraz plasować między luksusową marką Conrad i jej sztandarowymi obiektami Hilton.

image

Podczas uroczystości inauguracyjnej w Nowym Jorku, prezes i dyrektor generalny Hilton Christopher Nassetta zauważył, że zapowiedź ma miejsce na prawie 100 dni przed świętowaniem 100-lecia firmy i podkreślił, że Hilton nie spoczywa na laurach. "Signia Hilton jest spektakularnym przykładem tego dążenia do innowacji. Uważamy, że istnieje luka w górnym końcu przestrzeni spotkań i wydarzeń. Spędziliśmy mnóstwo czasu z wieloma osobami, rozmawiając z naszymi klientami o tym, czego by chcieli oraz z planistami spotkań, którzy wykonują tak wiele pracy w tej przestrzeni, o tym, czego chcieli."

Zespół Hilton rozmawiał przez kilka lat z właścicielami i deweloperami hoteli skupiających się na spotkaniach, aby uzyskać obsługę marki. "Powiedzieli nam bardzo głośno i wyraźnie, że Hilton miał okazję stworzyć markę, która była ponad ich flagową marką, ale niezupełnie w luksusowej przestrzeni" powiedział David Marr, SVP / globalny szef marek full-service w Hilton. Stąd skupiono się na trzech kluczowych szczegółach dotyczących nowej marki. "Najpierw był nowoczesny design" - powiedział Marr. "Są przyzwyczajeni do hoteli, które mają 20 lat, może 30 lat, a teraz są znane jako wielkie pudła. Chcieli większej elastyczności, dużo więcej światła dziennego, nowoczesnej architektury, imponującej przestrzeni."


Technologia była również ważna, powiedział Marr, ale nie "błyskotliwa" technologia, która kosztuje fortunę, a następnie znika w ciągu roku. "Chcieli tego typu technologii, które pomogą im w prowadzeniu spotkań o wiele skuteczniej i sprawią, że będzie on lepiej dostosowany do potrzeb uczestników spotkania".

Po trzecie, planiści i członkowie Hilton Honors poprosili o lepsze wrażenia kulinarne - nie tylko w salach bankietowych i cateringowych, ale także w restauracjach i barach typu "grab and go" - powiedział Marr.

A potem była nazwa. Wymyślone słowo Signia, jak powiedział Marr, ma na celu wywołanie insygniów - "czyli mocy, statusu, urzędu", ale także oznacza "podpis" - dodał. "Jak najlepsze z tego, co mamy do zaoferowania".


Aby uchwycić ekskluzywnych podróżujących w interesach, zespół skupił się na sześciu filarach stylistycznych marki. Miejsce przybycia będzie miało "nowoczesną architekturę [i] utrzymane krajobrazowo", podczas gdy podwojona przestrzeń lobby stanie się centrum społecznościowym. Pokoje będą miały "innowacyjną technologię". Bar będzie odzwierciedlał każdą lokalizację; sygnowane restauracje będą "kierowane przez szefów kuchni" dla mieszkańców i gości; doznania wellness obejmą baseny, spa i zajęcia fitness; a pomieszczenia spotkań będą obejmować duże sale balowe i obszary przedfunkcyjne z technologią następnej generacji. Co więcej, mniejsze przestrzenie na imprezy będą miały niewiele zlokalizowanych elementów, które pomogą hotelom konkurować z niezależnymi miejscami imprez w mieście, w którym znajduje się każdy hotel. "Tworzymy miejsca z opowieścią dla nich" - powiedział Marr.

Koncentrując się na miastach i ośrodkach wypoczynkowych, każdy Signia Hilton będzie dysponował co najmniej 500 pokojami i 11.200 mkw przestrzeni konferencyjnej.

Dla tej marki zostały już podpisane trzy umowy: 1,099-pokojowy Signia Hilton Orlando Bonnet Creek będzie konwersją istniejącego hotelu Hilton w Bonnet Creek. Signia Hilton Atlanta i Signia Hilton Indianapolis będą nowymi budynkami, z około 900 i 815 pokojami gościnnymi.

"Patrząc w przyszłość, zespół dostrzega międzynarodowy potencjał Signia Hilton, szczególnie w krajach azjatyckich, które chcą organizować duże imprezy w ekskluzywnych miejscach" - powiedział Danny Hughes, wiceprezes / prezydent na obie Ameryki, który będzie nadzorował rozwój marki.

REKLAMA
ads
HotelExplorer.pl korzysta z plików cookie do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu personalizowania treści i reklam oraz
analizowania ruchu na stronach i w Internecie - zgodnie z Polityką prywatności.
Korzystając ze strony zgadzasz się na używanie cookie, zgodnie z ustawieniami przeglądarki.
Polityka prywatności
Zgoda