hamburger icon
close menu icon

Kolejna marka hotelowa w portfolio grupy AccorHotels?

Udostępnij/Share: facebook icon twitter icon linkedin icon instagram icon

Według francuskiej gazety Le Figaro, korporacja AccorHotels zamierza wprowadzić tego lata na rynek GREET - swoją 34. markę - oferując pod swoim parasolem niezależne hotele z 50 do 70 pokojami. Marka podobno będzie wymagała minimalnej standaryzacji, ale będzie zawierała akcenty "vintage".

image

Nowa marka AccorHotels - GREET, może stać się nową przynętą grupy hotelowej, która przyciągnie więcej nieruchomości do swojej sieci. Dotyczy ona szczególnie niezależnych obiektów, od 50 do 70 pokoi, działających w segmencie ekonomicznym. Hotele miałyby pewną swobodę co do układu wewnętrznego, aby uniknąć standaryzacji oferty nowej marki.

Greet będzie kierować się do gości szukających zakwaterowania z dobrą lokalizacją i oferującego produkty bardziej oryginalne. Niemniej jednak, aby potwierdzić tożsamość marki, hotele Greet będą musiały mieć bar i kolorowe powierzchnie wspólne.

Firma AccorHotels posiada ponad 4600 hoteli, ośrodków wypoczynkowych i rezydencji w 100 krajach. W zeszłym roku rozszerzyła swoją ofertę w segmencie luksusowego stylu życia i jego atrakcyjności w miastach Ameryki Północnej, nabywając 50-procentowy udział w SBE Entertainment Group. Sébastien Bazin, prezes i dyrektor generalny AccorHotels, powiedział, że „Partnerstwo łączy najlepsze z obu grup, oferując wszystkim naszym gościom nowe doświadczenia i koncepcje stylu życia w segmencie luksusowym. Dzięki portfolio marek SBE AccorHotels robi znaczący krok naprzód w ekspansji swojej grupy w USA."

REKLAMA
ads
REKLAMA
ads
HotelExplorer.pl korzysta z plików cookie do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu personalizowania treści i reklam oraz
analizowania ruchu na stronach i w Internecie - zgodnie z Polityką prywatności.
Korzystając ze strony zgadzasz się na używanie cookie, zgodnie z ustawieniami przeglądarki.
Polityka prywatności
Zgoda