hamburger icon
close menu icon

Marriott planuje na 2022 r. tysięczny hotel w regionie Azji i Pacyfiku

Udostępnij/Share: facebook icon twitter icon linkedin icon instagram icon

Korporacja Marriott International ogłosiła plany dalszego powiększania swojego portfolio w regionie Azji i Pacyfiku, zmierzając do otwarcia swojego tysięcznego obiektu w tym regionie pod koniec 2022 r. Firma spodziewa się w tym roku otwarcia tu prawie 100 obiektów.

image

Na zdjęciu: Ritz-Carlton Reserve w Jiuzhaigou


Craig S. Smith
z Marriott International powiedział: „Jestem bardzo zadowolony z naszych wyników rozwoju w 2021 roku w regionie Azji i Pacyfiku. Przez ostatnie dwa lata ściśle współpracowaliśmy z właścicielami, aby sprostać wyzwaniom związanym z pandemią, szybko dostosować się i rozwijać. W zeszłym roku w regionie Azji i Pacyfiku podpisaliśmy średnio dwie nowe umowy deweloperskie na tydzień, przy czym umowy zostały podpisane na trzynastu różnych rynkach w całym regionie. W tym roku spodziewamy się, że będziemy nadal stymulować popyt i wzrost, co jest świadectwem naszych utalentowanych zespołów zaangażowanych w doskonałość operacyjną oraz relacji, jakie mamy z klientami, którym mamy zaszczyt służyć, oraz z deweloperami, właścicielami, franczyzobiorcami i partnerami, z którymi mamy zaszczyt robić interesy”.

Zgodnie z ostatnią aktualizacją firmy dotyczącą kluczowych trendów kształtujących rozwój hotelarstwa, region Azji-Pacyfiku dostrzega podobne trendy, które skłaniają Marriott do dalszego rozwoju w regionie.

Chiny pozostają motorem wzrostu firmy, ponieważ odpowiadają za ponad połowę przewidywanych otwarć marek luksusowych w regionie Azji i Pacyfiku w 2022 roku. Ritz-Carlton Reserve zadebiutuje w dolinie historycznej dolinie Jiuzhaigou. Inne oczekiwane otwarcia w 2022 r. to JW Marriott Hotel Changsha oraz W Macau - Studio City.

Badania przeprowadzone przez World Travel & Tourism Council (WTTC) sugerują, że popyt na podróże rekreacyjne rośnie w coraz szybszym tempie. W 2022 r., gdy popyt na wypoczynek nadal przewyższa podróże biznesowe, Marriott jest gotowy do wzmocnienia swojej obecności w kilku miejscach typowo wypoczynkowych. W Korei Południowej firma spodziewa się wprowadzić swoją markę JW Marriott do Jeju wraz z otwarciem JW Marriott Jeju Resort & Spa w maju 2022 roku. Oczekiwane otwarcie W Sydney pod koniec 2022 roku będzie trzecim hotelem W w Australii.

Ponieważ wellness i dobre samopoczucie pozostają priorytetem dla wielu podróżnych, wiodąca marka wellness firmy, Westin Hotels & Resorts, ma świętować dwa nowe debiuty w Yokohamie i Cam Ranh w 2022 roku.

Portfolio marek Marriotta z ograniczonym zakresem usług napędza wzrost, zapewniając szeroką gamę udogodnień i ofert dla Courtyard by Marriott, Fairfield by Marriott, Four Points by Sheraton, AC Hotels i Moxy Hotels. W Chinach Four Points by Sheraton przewiduje dalszy rozwój dzięki pięciu planowanym otwarciom w ciągu roku, podczas gdy Moxy Hotels przewiduje dalsze dzielenie się swoim radosnym duchem w takich miejscach jak Suzhou i Xi’an.

Poza Chinami Marriott International spodziewa się debiutu marki AC Hotels w Korei z AC Hotel Seoul Gangnam oraz w Australii z AC Hotel Melbourne Southbank. W Japonii Fairfield by Marriott będzie nadal wzmacniać swoją obecność, otwierając sześć nowych obiektów w Nara, Hokkaido i Hyogo wzdłuż przydrożnych stacji „Michi-no-Eki”, mających na celu rewitalizację lokalnych miejsc turystycznych i dobrze ukrytych obszarów wiejskich.

Źródło: Marriott International

REKLAMA
ads
REKLAMA
ads
HotelExplorer.pl korzysta z plików cookie do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu personalizowania treści i reklam oraz
analizowania ruchu na stronach i w Internecie - zgodnie z Polityką prywatności.
Korzystając ze strony zgadzasz się na używanie cookie, zgodnie z ustawieniami przeglądarki.
Polityka prywatności
Zgoda