hamburger icon
close menu icon

Marriott ustanowił nowy rekord wzrostu w 2018 roku

Udostępnij/Share: facebook icon twitter icon linkedin icon instagram icon

Korporacja Marriott International ogłosiła rekordową liczbę podpisanych umów w 2018 roku, kończąc rok z globalnym rekordem. W 2018 r. firma podpisała umowy na zarządzanie i umowy franczyzowe dla 816 nieruchomości, składające się ze 125 000 pokoi, podczas gdy otworzyła prawie 500 hoteli z ponad 80 000 pokoi na całym świecie w portfolio 30 marek.

image

"Znaczący wzrost wartości Marriott w portfelu marek kontynuowany był w 2018 roku, ponieważ właściciele hoteli coraz częściej zwracali się w kierunku światowej klasy zespołów Marriotta, wiodących platform biznesowych oraz niezrównanej światowej skali i atrakcyjnych marek" - powiedział Tony Capuano, wiceprezes i dyrektor generalny firmy Marriott ds. Globalnego rozwoju. "Dzięki największemu na świecie przyrostowi hoteli, rosnącej bazie lojalnościowej liczącej 120 milionów członków i atrakcyjnej ofercie dla naszych partnerów, Marriott ma szansę na dalszą ekspansję w 2019 roku".

Według stanu na dzień 31 grudnia 2018 r., globalny zasięg Marriott'a wzrósł do ponad 6.900 obiektów i ponad 1,3 mln pokoi w 130 krajach i terytoriach, a marki Marriott debiutują w Finlandii, Nowej Zelandii, na Litwie, w Mali i na Ukrainie.

Rok ten przyniósł również nowy rekord w zakresie podpisanych umów w Europie, na Bliskim Wschodzie i w Afryce, a także w regionie Azji i Pacyfiku, dostarczając źródła przyszłego wzrostu w miejscach, do których rosną międzynarodowe podróże, a goście coraz częściej przyłączają się do programu lojalnościowego.

W najwyższym segmencie branży, luksusowe portfolio Marriotta, w skład którego wchodzą takie marki jak The Ritz-Carlton, St. Regis, JW Marriott i EDITION, w ubiegłym roku znacznie się rozwinęło. Firma podpisała 29 umów na luksusowe obiekty składające się z 6200 pokoi w sześciu markach, z takimi wizjonerskimi projektami, jak The Ritz-Carlton Shanghai Hongqiao, St. Regis w Dubaju oraz luksusowy projekt trzech marek na Dominikanie.

Zgodnie z najnowszymi danymi firmy badawczej STR, luksusowy strumień Marriotta jest większy niż trzech kolejnych konkurentów łącznie.

REKLAMA
ads
REKLAMA
ads
HotelExplorer.pl korzysta z plików cookie do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu personalizowania treści i reklam oraz
analizowania ruchu na stronach i w Internecie - zgodnie z Polityką prywatności.
Korzystając ze strony zgadzasz się na używanie cookie, zgodnie z ustawieniami przeglądarki.
Polityka prywatności
Zgoda