hamburger icon
close menu icon

Motto by Hilton - nowa marka lifestylowa Hiltona

Udostępnij/Share: facebook icon twitter icon linkedin icon instagram icon

Korporacja Hilton Hotels zapowiedziała wprowadzenie na rynek serii miejskich mikro-hoteli pod nową marką Motto by Hilton. Ma ona zapewnić gościom swobodę tworzenia własnych doświadczeń w najbardziej popularnych miastach świata, oferować niedrogie i mniej tradycyjne zakwaterowanie, a przede wszystkim innowacyjne podejście do gościnności dzięki usługom dostosowanym do potrzeb gości.

image

"Hilton szczyci się tym, że jest liderem branży hotelarskiej i ewoluuje wraz z potrzebami naszych gości" - powiedział Christopher J. Nassetta, Prezes i Dyrektor generalny Hiltona. "Innowacja jest w naszym DNA, a kiedy zaczynamy nasz setny rok jako firma, wprowadzamy innowacje częściej niż kiedykolwiek. Dzięki Motto by Hilton wprowadzamy na rynek coś, czego nigdy nie doświadczyła branża dzięki elastycznemu i przystępnemu cenowo produktowi hotelowemu, pożądanym lokalizacjom i usługom, które są przystępne dla gości."

Hilton ocenił model nowo powstającego hostelu lifestyle na całym świecie, aby zrozumieć możliwość ulepszenia koncepcji wspólnego pokoju. Jednak szeroko zakrojone badania wykazały, że podróżni, którzy przebywają w hostelach, w rzeczywistości nie lubią przebywać z nieznajomymi i często rezerwują je tylko ze swoimi przyjaciółmi lub rodziną. Chcą więcej tego doświadczenia hostelowego, ale są ograniczeni obecnymi opcjami na rynku.

Analizując istniejące warunki, Hilton zrozumiał, że to, czego chcą ci podróżni, to niedroga marka lifestylowa, która łączy wygodę i dostępność z trendami dotyczącymi podróży i stylu życia, które koncentrują się wokół:
- doskonałe położenie: chodzi o zapewnienie podróżnym dostępu do najlepszej lokalizacji - będąc w samym sercu miasta i w najbardziej popularnych dzielnicach.
- autentyczność: co to znaczy być "tutaj"? Lokalność rodzi tożsamość, społeczność, a ostatecznie poczucie miejsca.
- przystępność cenowa: konkurencyjne stawki, które otwierają drzwi do miast i lokalizacji, na które podróżni nie mogli sobie pozwolić.
- elastyczność: jeden rozmiar nie pasuje dla wszystkich - wybór jest najważniejszy. Przestrzenie wielofunkcyjne zyskują na popularności ze względu na elastyczność, na jaką sobie pozwalają.



Aby sprostać tym wymaganiom w Motto by Hilton znajdą się:
pokoje gościnne o średniej powierzchni 163 m kw zawierające w sobie funkcje oszczędzające przestrzeń takie jak łóżka składane w ścianie lub szafie, łóżka piętrowe, segmentowe kabiny prysznicowe oraz wielofunkcyjne meble, które można dyskretnie schować, kiedy się ich nie używa.
możliwość łączenia pokoi: wyeliminowanie kłopotów związanych ze zgraniem podróży w większych grupach bo Motto by Hilton będą oferowały możliwość rezerwacji z wyprzedzeniem wielu mogących łączyć się pokoi, aby pomieścić kilka osób
split-payment czyli umożliwienie gościom rozdziału płatności między więcej niż jedną osobę już w momencie rezerwacji, unikając podczas wyjazdu skomplikowanych działań matematycznych
technologia Connected Room czym umożliwienie mobilnego sterowania funkcjami w pokoju jak temperatura, oświetlenie, telewizja, zasłony okienne itp.
strażnik snu - hotele Motto by Hilton kładą nacisk na komfort snu zapewniając materace klasy premium, zestawy do snu z maskami na oczy, olejkami eterycznymi lub batonami witaminowymi, zasłony zaciemniające okna oraz materiały dźwiękochłonne w całym pokoju.
- lobby, nazwane Motto Commons, będzie funkcjonowało jako kawiarnia w ciągu dnia serwując jedzenie i napoje od lokalnych dostawców. W nocy z kolei zmieni się w bar. Inne przestrzenie publiczne będą czerpać inspirację z sąsiedztwa i miasta np. w jednym obiekcie możne znaleźć się salon whisky z miejscami dla 200 osób, a w drugim bar na dachu wydający potrawy taco.

Pierwszy Motto by Hilton ma zostać otwarty w 2020 r. w Marylebone w Londynie. Będzie miał 100 pokoi. Jego budowana rozpocznie się w styczniu 2019 r. W planach są już lokalizacje w Limie, Dublinie, Nowym Jorku, Dallas, San Diego i Bostonie, ale docelowo Motto będzie można znaleźć w większych miastach Europy, oby Ameryk, na Bliskim Wschodzi i w regionie Azji i Pacyfiku.

 

REKLAMA
ads
HotelExplorer.pl korzysta z plików cookie do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu personalizowania treści i reklam oraz
analizowania ruchu na stronach i w Internecie - zgodnie z Polityką prywatności.
Korzystając ze strony zgadzasz się na używanie cookie, zgodnie z ustawieniami przeglądarki.
Polityka prywatności
Zgoda