

HOTELARSTWO
Największe grupy i marki hotelowe w Europie 2019
Według raportu STR Accor utrzymuje najwyższą pozycję wśród grup hotelowych w Europie, a Ibis jest największą marką hotelową na kontynencie, według raportu STR 500.

Z liczbą pokoi 330.863 Accor znacznie wyprzedził dwie kolejne grupy hotelowe w Europie - Jin Jiang International (147 416) i InterContinental Hotels Group (118.025). Z kolei Ibis (83 303) to jedna z czterech marek z ponad 50.000 pokojami w regionie.
"Globalne firmy odnotowały stały wzrost w Europie jako dodatkową zachętę do poszerzania swoich portfeli w regionie" - powiedział Alexander Robinson, starszy menedżer ds. partnerów w branży STR. "Patrząc na ofertę hotelową w całej Europie, widzimy szereg segmentów reprezentowanych przez łańcuchy - przede wszystkim economy, midscale, upper midscale i upper upscale - ale ekspansja produktu ekonomicznego jest dość widoczna dzięki obecności Premier Inn i Ibis Budget, zarówno pod względem istniejącej podaży, jak i rozwoju. Oczekujemy, że Europa pozostanie najważniejszym punktem na globalnej scenie rozwoju.”
TOP 10 grup hotelowych w Europie 2019
1. Accor – 330.863
2. Jin Jiang International – 147.416
3. InterContinental Hotels Group – 118.025
4. Marriott International – 114.844
5. Hilton – 87.243
6. Best Western Hotels & Resorts – 85.110
7. Whitbread – 74.966
8. Choice Hotels International – 54.035
9. Wyndham Hotels & Resorts – 50.581
10. Scandic Hotels – 49.608
TOP 10 marek hotelowych w Europie 2019
1. Ibis – 83.303
2. Premier Inn – 73.003
3. Mercure – 66.165
4. Best Western – 50.574
5. Scandic Hotels – 49.608
6. Radisson Blu – 48.383
7. Ibis Budget – 46.546
8. Holiday Inn – 46.234
9. Novotel – 45.229
10. Travelodge – 43.735
TAGI
analizowania ruchu na stronach i w Internecie - zgodnie z Polityką prywatności.
Korzystając ze strony zgadzasz się na używanie cookie, zgodnie z ustawieniami przeglądarki.
Polityka prywatności