hamburger icon
close menu icon

Radisson Hotel Group odnotowała silny wzrost w zeszłym roku

Udostępnij/Share: facebook icon twitter icon linkedin icon instagram icon

W 2022 roku Radisson Hotel Group kontynuowała realizację ambitnego planu ekspansji, aby znaleźć się w pierwszej trójce grup hotelowych na świecie dzięki silnemu portfolio dziewięciu różnych marek i rosnącemu portfelowi resortów.

image

Radisson Collection, luksusowa marka lifestylowa, miała wyjątkowy rok otwarć 2022 roku, wprowadzając sześć nowych hoteli w Bilbao, Puli, Tiranie, Rijadzie, Tallinie i Stambule. W 2023 roku Grupa spodziewa się nowych kluczowych obiektów, w tym Radisson Collection, Santa Sofia Milan, Radisson Collection Royal Astorija Hotel, Wilno, Radisson Collection Resort, Galle na Sri Lance oraz Cour des Loges Lyon, A Radisson Collection Hotel.

Radisson RED, tętniąca życiem i dynamiczna ekskluzywna marka, świętowała kilka przełomowych otwarć w 2022 roku w Liverpoolu, Madrycie, Gdańsku i Oslo.

Radisson nadal jest najszybciej rozwijającą się ekskluzywną marką w regionie EMEA i dodaje nieruchomości w Belgii, Polsce, Etiopii, Tunezji, Dubaju i Turcji, a także na Malediwach i w Indiach.

Radisson Blu jest największą ekskluzywną marką w Europie od ponad dekady i rozwija się w Rumunii, Madagaskarze, Wielkiej Brytanii i Hiszpanii, a także w Sudanie Południowym.
Marka Radisson Individuals rozszerzyła swoją działalność o ponad 20 obiektów we Włoszech, Francji, Polsce i Tajlandii. W Indiach Radisson Hotel Group uruchomiła swoje pierwsze Radisson Individuals Retreats wraz z otwarciem Rakkh Resort, członka Radisson Individuals Retreats, oferując gościom wyjątkowe możliwości zanurzenia się w niezwykłych doświadczeniach poprzez programy odnowy biologicznej, wycieczki kulturalne, specjalistyczną gastronomię i nie tylko.

Po otwarciu w 2022 r. trzech nowych hoteli marki prizeotel, Grupa skoncentruje się na dalszej ekspansji swojej charakterystycznej marki lifestylowej klasy średniej w 2023 roku.

Resorts stają się coraz bardziej istotne dla biznesu, właścicieli i gości. Grupa z zadowoleniem powitała nowe produkty w swoim portfolio 130 silnych ośrodków wypoczynkowych, w tym otwarcie Radisson Beach Resort Palm Jumeirah w Dubaju i Radisson Blu Mosi-Oa-Tunya, Livingstone Resort w pobliżu słynnych Wodospadów Wiktorii, a także kurorty na Skiathos i Mykonos (Grecja), Pula (Chorwacja), Phan Thiet (Wietnam), Goa (Indie), Galle (Sri Lanka), Port Ghalib i Port Phoenice (Egipt), Saly (Senegal), Larnaka (Cypr) i Saidia (Maroko).

Rok 2022 był dobrym rokiem dla Radisson Hotel Group w regionie Azji i Pacyfiku, gdzie w regionie podpisano o 40% więcej umów w porównaniu z 2021 r. W Chinach Radisson Hotel Group podpisała i otworzyła 80 hoteli i przewiduje dalszy silny wzrost wraz z ponownym otwarciem rynku, ponieważ zamierza podwoić swoje chińskie portfolio w ciągu najbliższych pięciu lat. Gdzie indziej w regionie APAC Grupa utworzyła nowe, dedykowane jednostki biznesowe w Bangkoku, Ho Chi Minh City, Dżakarcie i Sydney, aby lepiej wspierać właścicieli i partnerów dzięki dogłębnej wiedzy specjalistycznej. Radisson Hotel Group zawarła strategiczny sojusz w Indiach z Ruptub Solutions Private Limited, aby dodać 150 hoteli do swojego portfolio pod marką średniej klasy Park Inn & Suites by Radisson i podpisała umowę na pierwszą nieruchomość w czwartym kwartale.

Elie Younes, Executive Vice President and Global Chief Development Officer w Radisson Hotel Group, komentuje: „Dzięki zaufaniu naszych właścicieli, znaczeniu naszych marek i wspaniałomyślności naszych pracowników, w 2022 roku nadal odnotowaliśmy niezwykły wzrost. Pozostajemy elastyczni , wytrwali i innowacyjni, aby reagować na zmieniające się warunki rynkowe w 2023 r., co przyniesie ekscytujące wyzwania i możliwości”.

W ostatnim kwartale roku Grupa uruchomiła również odnowiony program Radisson Rewards, oferujący najszybszą drogę do najwyższego statusu w branży, wyjątkowe doświadczenia i korzyści, a także możliwość uczynienia pobytu gości neutralnym pod względem emisji dwutlenku węgla. Radisson Rewards jest jednym z nielicznych programów lojalnościowych oferujących tę opcję, dzięki czemu zielone pobyty są jeszcze łatwiejsze.

Źródło: Radisson Hotel Group

REKLAMA
ads
REKLAMA
ads
HotelExplorer.pl korzysta z plików cookie do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu personalizowania treści i reklam oraz
analizowania ruchu na stronach i w Internecie - zgodnie z Polityką prywatności.
Korzystając ze strony zgadzasz się na używanie cookie, zgodnie z ustawieniami przeglądarki.
Polityka prywatności
Zgoda