hamburger icon
close menu icon

Wanda Hotels & Resorts planuje kolejnych 700 hoteli

Udostępnij/Share: facebook icon twitter icon linkedin icon instagram icon

Pod koniec listopada firma hotelarska Wanda Hotels & Resorts zaprezentowała Wanda Moments – nową markę w segmencie premium średniej klasy oraz strategię rozwoju dla całej grupy na kolejne 5 lat. Plany te są naprawdę imponujące.

image

Dr Ning Qifeng, prezes firmy Wanda Cultural Tourism Creativity Co., Ltd. oraz prezes Wanda Hotels & Resorts, przedstawił najnowszą strategię rozwoju grupy oraz nową markę - Wanda Moments. Dr Qifeng ogłosił, że Wanda Moments planuje w ciągu najbliższych pięciu lat otworzyć 700 hoteli w Chinach i wspólnie z gośćmi udostępnili kompleksową aktualizację programu lojalnościowego Wanda Club. Podpisano zostały umowy z pierwszymi sześcioma właścicielami hoteli Wanda Moments, co stanowi oficjalny początek rozwoju nowej marki Wanda Moments.

Wanda Moments to piąta marka hoteli Wanda Hotels & Resorts po Wanda Reign, Wanda Vista, Wanda Realm i Wanda Jin. Typowana jest w klasie premium mid-scale, angażując się w dostarczenie wybranych usług wysokiej jakości podróżującym służbowo z wyjątkowym gustem.

Nowa marka kontynuuje dywersyfikację i wyjątkowość marek hotelowych Wanda: artystyczny design, uwaga na obsługę, jak również interaktywne doświadczenia związane z pobytem. Dzięki koncepcji marki "Lepiej na jutro" i podstawowym wartościom 4S (Sweet + Social + Style + Smart), Wanda Moments ma na celu stworzenie nowego stylu życia, który zintegruje sztukę, kulturę, inteligencję i modę.

REKLAMA
ads
REKLAMA
ads
HotelExplorer.pl korzysta z plików cookie do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu personalizowania treści i reklam oraz
analizowania ruchu na stronach i w Internecie - zgodnie z Polityką prywatności.
Korzystając ze strony zgadzasz się na używanie cookie, zgodnie z ustawieniami przeglądarki.
Polityka prywatności
Zgoda