hamburger icon
close menu icon

zarządzanie w hotelu

Pomyśl o truskawkach - artykuł szkoleniowy dla sprzedawców usług hotelowych

“Pomyśl o truskawkach” to słynne przemówienie Jamesa Lavensona wygłoszone na konferencji Amerykańskiego Stowarzyszenia Marketingu (AMA) w Nowym Jorku w 1973. James Lavenson - super sprzedawca, wcześ...

Analiza SWOT i strategia marketingowa hotelu - przykład

Określenie podstawy wyboru strategii marketingowej hotelu, a więc zespołu działań prowadzących do osiągnięcia jego podstawowych celów rynkowych w żądanym czasie, wymaga zebrania i przedstawienia w uporządkowany...
REKLAMA
ads
HotelExplorer.pl korzysta z plików cookie do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu personalizowania treści i reklam oraz
analizowania ruchu na stronach i w Internecie - zgodnie z Polityką prywatności.
Korzystając ze strony zgadzasz się na używanie cookie, zgodnie z ustawieniami przeglądarki.
Polityka prywatności
Zgoda